طراحی و سئو توسط کامران نوربخش 09330074004
امضا در ورد ، روش گذاشتن امضا در برنامه ورد word
امضا در ورد ، در این آموزش روش گذاشتن امضا در برنامه ورد word از مجموعه آفیس مایکروسافت را برای شما توضیح خواهیم داد. این روش برای word 2010 و جدیدتر است
ابتدا از منوی بالا، Insert را انتخاب نمایید.
سپس در سمت راست صفحه، بر روی Signature Line کلیک کنید.
پنجره باز شده، حاوی چهار قسمت است.
در قسمت Suggested Signer نام شخص امضا کننده متن را وارد کنید.
در قسمت Suggested Signer’s Title لقب شخص امضا کننده را وارد کنید.
در قسمت Suggested signer’s e-mail address ایمیل شخص امضا کننده را وارد کنید.
در قسمت Instructions to signer متن یا پیامی را برای شخص امضا کننده تایپ کنید.
در نهایت دکمه OK را بزنید.
فایل خود را حتما ذخیره کنید.
قبل از ذخیره کردن فایل، امکان امضای آن وجود ندارد.
اکنون می توانید فایل را باز کنید و به نحوی که در بالا توضیح داده شد، امضا بزنید.
سلام
واقع ممنونم از مطالب زیباتون خیلی مفید بود
فقط یه سوال چجور باید ذخیره کنم؟کجا باید ذخیره کنم؟
چون نمیتونم امضا بزنم که