کرک سایت
دنیای آی تی و تکنولوژی

امضا در ورد ، روش گذاشتن امضا در برنامه ورد word

1 3,966
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

امضا در ورد ، در این آموزش روش گذاشتن امضا در برنامه ورد word از مجموعه آفیس مایکروسافت را برای شما توضیح خواهیم داد. این روش برای word 2010 و جدیدتر است

ابتدا از منوی بالا، Insert را انتخاب نمایید.

سپس در سمت راست صفحه، بر روی Signature Line کلیک کنید.

پنجره باز شده، حاوی چهار قسمت است.

در قسمت Suggested Signer نام شخص امضا کننده متن را وارد کنید.

در قسمت Suggested Signer’s Title لقب شخص امضا کننده را وارد کنید.

در قسمت Suggested signer’s e-mail address ایمیل شخص امضا کننده را وارد کنید.

در قسمت Instructions to signer متن یا پیامی را برای شخص امضا کننده تایپ کنید.

در نهایت دکمه OK را بزنید.

فایل خود را حتما ذخیره کنید.

قبل از ذخیره کردن فایل، امکان امضای آن وجود ندارد.

اکنون می توانید فایل را باز کنید و به نحوی که در بالا توضیح داده شد، امضا بزنید.

1 دیدگاه
  1. shahrbanoo می گوید

    سلام
    واقع ممنونم از مطالب زیباتون خیلی مفید بود
    فقط یه سوال چجور باید ذخیره کنم؟کجا باید ذخیره کنم؟
    چون نمیتونم امضا بزنم که

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.